صفحه اصلی
موفقیت تیم رباتیک دانشکده مهندسی برق دانشگاه شهید بهشتی در مسابقات جهانی رباتیک
  • 3892 بازدید

موفقیت تیم رباتیک دانشکده مهندسی برق دانشگاه شهید بهشتی در مسابقات جهانی رباتیک (FIRA RoboWorld Cup)

تيم رباتیک دانشکده مهندسي برق دانشگاه شهيد بهشتي موفق شد در بیست و ششمین دوره مسابقات جهانی فیراکاپ در ليگ خودروهای خودران مقام دوم را کسب کند. تيم رباتیک دانشکده مهندسي برق متشکل از مرضيه غيور، بهار معدلي، بنفشه جباري، فربد يونسي، محسن شريفي، سروش کيوانفرد، ميلاد ربيعي و ارشيا جعفري دانشجویان مقطع کارشناسی می باشد. دکتر محمدحسين معيري عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق، سرپرستي این تیم را برعهده دارند.

مسابقات جهاني فیراکاپ هر سال در بخش هاي مختلف حوزه رباتيک توسط Federation of International Robot-Sport Association (FIRA) که مقر آن در کشور تايوان است، برگزار مي شود. امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات برگزاری مسابقات به صورت حضوری، اين مسابقات به صورت مجازي (Social Distancing Edition) برگزار شد. شايان ذکر است، در بخش چالش خودروهای خودران هدف، طی مسیر مسابقه با حداکثر سرعت ممکن، عبور از نقاط مشخص و عدم برخورد با موانع است که به صورت خودران با کمک الگوریتم هاي هوش مصنوعي انجام مي شود.

دانشکده مهندسي برق اين موفقيت را به این عزیزان و خانواده دانشکده مهندسی برق تبریک عرض کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون در سایه توجهات حق تعالی دارد.

افزودن نظرات